Garanția unui serviciu prompt

În această nișă foarte specializată și dinamică concurența este foarte intensă, iar pentru a încheia o vânzare este nevoie de mai mult timp decât într-un domeniu cu bunuri de larg consum. Clientul este informat, știe ce caută, iar în momentul în care ia legătura cu noi direct sau indirect, este interesat de cel mai bun raport calitate-preț și de serviciile în garanție și în post garanție pentru aparatul pe care îl achiziționează.

Serviciul clienți este plusul de valoare pe care îl adăugăm produselor noastre. Clientul poate oricând solicita consultanță specializată pentru un produs, o discuție comparativă între două sau mai multe produse similare, precum și asistență în determinarea celei mai bune soluții pentru nevoile sale specifice. Indiferent că este interesat în testere relee, în analizoare izolație sau în alte produse din gama noastră, clientul va primi întotdeauna informații obiective, personalizate, de la un consultant specializat din cadrul companiei noastre.

Pe lângă acest serviciu de consultanță, facilităm și realizarea eventualelor lucrări de reparații sau de recalibrare a aparatelor din gama noastră, atât în perioada de garanți, cât și după.

Suntem printre puținele companii din România, specializate pe o nișă atât de restrânsă, care se adresează exclusiv profesioniștilor. Fiind vorba de aparate de măsurat destinate unor operațiuni speciale, precizia lor este foarte importantă, așa că, vom acționa prompt ori de câte ori unul dintre clienții noștri ne va solicita o intervenție rapidă în service pentru recalibrare a aparatului achiziționat.

Credem în relații de lungă durată cu clienții noștri, relații pe care le construim tocmai prin intermediul acestor servicii și printr-o interacțiune permanentă cu clienți, atât online prin intermediul site-ului, cât și offline, la sediul nostru sau pe teren.